Om bloggen

HURRA! Det kiler i magen, og vi gleder oss til å gi deg resultatet av lang tids jobbing: Endelig er ny nettbank på plass!  Lettforståelige enkle løsninger, og enda bedre tilpasning for nettbrett og mobil. Under får du en liten smakebit av...
Les mer

På åttitallet kom Kjøpekort, et plastkort du kunne bruke over alt for å kjøpe alt du hadde lyst på, men ikke hadde råd til. Akkurat som med bladet Se & Hør var det ingen som offisielt hadde et slik syndens...
Les mer

Stadig flere bruker bankens tjenester på nett og mobil, og for en bank som har hovedkontor på nettet er det avgjørende at nettbanken er enkel å bruke. Det skal gå kjapt å logge inn, og når du er inne i...
Les mer

  • Torgeir Kolstad

    Torgeir Kolstad
    • Dersom BN Bank opplever tekniske utfordringer, eller skal videreutvikle tjenester, er sannsynligheten stor for at jeg er involvert. I BN Bank har jeg mange roller, men to av de viktigste er å være en humørspreder og prosjektleder. Blant annet har jeg vært i førersetet for utviklingen av den nye nettbanken som ble lansert høsten 2016. Ellers er fokuset mye på det vi kaller selvbetjening. Det er mitt ansvar å sørge for at kundeetablering på nett fungerer, at du får benyttet BankID når du trenger det, og at du får bestilt nye kontoer i nettbanken. Jeg har også hovedansvaret for produktet kredittkort. Her på bloggen vil jeg gi deg som leser et innblikk i hva som rører seg innen mine fagfelt.