Om bloggen

Takk til våre kunder!

28.02.2018 av

Ordboken definerer service som veiledning og hjelp. Vi mener vi er dyktige på dette, men hva vi mener betyr ikke stort. Det aller viktigste er at du som kunde opplever at du får god service i BN Bank. For å få en pekepinn på om vi leverer som forventet er vi nødt til å spørre kundene våre. Dette gjør vi i ulike kanaler, og med forskjellige verktøy.

I februar er det fire år siden vi begynte å sende SMS til alle som ringer inn til vårt kundesenter. Dette gjør vi for å undersøke hvor fornøyde våre kunder er med servicen de får i BN Bank – hvordan totalopplevelsen er etter å ha vært i kontakt med oss. SMS’en besvares med et tall mellom 1 og 6, hvor 1 er laveste score og 6 er høyeste. I løpet av disse fire årene har vi fått over 17 000 tilbakemeldinger fra dere, vi er svært takknemlige for hver og en av dem.

Resultatet av undersøkelsen gjør oss veldig stolte:

  • 9 av 10 har gitt oss karakteren 5 eller 6, dette resulterer i en snittkarakter på 5,5 på de fire årene.
  • Ser vi på det siste året har vi en snittkarakter på 5,6 – dette viser at vi er stabile og yter god service over tid. Samtidig forbedrer vi oss – vi ønsker å være best i det lange løp!

For oss er det viktig at du som kunde får en god opplevelse når du er i kontakt med kundesenteret. Uavhengig av hvem du prater med, skal du vite at du alltid møter en hyggelig og faglig dyktig person i den andre enden. Det har stor betydning for oss i BN Bank at vi får tilbakemeldinger, at dere er fornøyde med oss er helt avgjørende. Når det er sagt er det alltid rom for å bli bedre. Vi evaluerer oss selv hver dag, og vår neste kundesamtale er alltid den viktigste. Vi skal alltid ha gode renter – og vi skal være best på kundeservice også!

Vårt mål er å levere topp kundeservice, og dette vil vi fortsette å jobbe mot hver eneste dag. Vi har også fått en del skriftlige tilbakemeldinger, noe vi setter veldig stor pris på. De blir lest alle som én, både det som kommer av ros og ønsker om forbedringer. Alle er like viktige for oss.

PS! Har du noe du er fornøyd med eller synes vi kan forbedre? Gi oss gjerne ris og ros her på bloggen, send en mail, skriv til oss på Facebook eller ring oss!

 

 

Stikkord: , ,
  • Silje Havdal

    Silje Havdal
    • Jeg er BN Banks forbrukerøkonom og teamleder for kundesenteret. Jeg brenner for å hjelpe andre til å få en bedre hverdagsøkonomi, og ønsker å formidle at bank både kan være gøy og enkelt! I tillegg er jeg svært opptatt av å yte god service til våre kunder. Det morsomste vi vet er å få gode tilbakemeldinger og oppleve at vi har fornøyde kunder. Er du fornøyd, er vi fornøyd!